




- Alexandru Iarca
- Constantin Papadopulo
- Teodora Angela Lefterescu
- Cristian Craciunoiu
- Constantin Preda
Nu exista evenimente pentru ziua de azi.
Vezi toate evenimentele
Trebuie sa fiti logat pentru a putea adauga un nou eveniment.


- 27.03.2019: Vineri 29 martie 2019 va avea loc la Galati expozitia de cartofilie si fotografie veche Pasagerele de odinioara. citeste mai mult
- 15 Jun 2015: A aparut Ghidul pentru supravietuirea pe mare - dedicat iubitorilor agrementului nautic citeste mai mult
- 08 Jun 2014: Lansarea albumelor „Mircea, voievodul velelor 1882-2014” si „Vizita ţarului Nicolae al II-lea la Constanţa 1-14 iunie 1914” citeste mai mult
- 21 Apr 2014: Pagina impingatorului Rovinari 19 a fost actualizata, auu fost introduse fotografii noi citeste mai mult

Vizualizeaza nava - Eforie (cargo)
Data lansare: 1918 Data casare: data exacta necunoscuta,scoasa din functiune 1979 Categorie: Nave Maritime Santier: Blumer, North Dock, Sunderland Companie: Navrom |
Lungime: 100,98 m Latime: 14,27 m Pescaj: 6,59 Capacitate: 3125 GT |
Scurt istoric
Nava Cargo Eforie (antorior Berezina)
Nava Berezina a fost lansata la apa in mai 1918 la santierul J. Blumer, Sunderland (numar santier 246) cu numele WAR HIGWAY pentru compania Shipping Controller sub managementul Ritsons of Sunderland, Marea Britanie.
Ulterior a navigat cu numele :
1919 SEATONIA, The Hartlepool Seatonia Company, Marea Britanie.
1927 BRACONDALE, J. E. Murrell, West Hartlepool, Marea Britanie.
1934 BERESINA, U.R.S.S.
La 23 martie 1951 a fost transferat cu numele Berezina in cadrul Sovromtransport , fiind contribuţie socială din partea U.R.S.S. în cadrul acordului comercial dintre Romania si U.R.S.S. (detinem deasemenea fotografii cu nava sub acest nume)
Intre anii 1956 – 1958 a fost supus unor transformări şi reparaţii capitale.
In 1962 numele este schimbat in Eforie.
Propulsie: maşină cu tripla expansiune cu 3 cilindri, tip: cilindric, puterea maşinii: 1.400 c.p., viteza: 10 Nd., combustibil: păcură, consum: 1.098 kg/ h, capacitatea depozitului de combustibil: 1.140 to., 28 cabine cu 62 paturi
Oficial nava a fost scoasa din functiune in 1979 dar a supravituit taierii pana dupa revolutie in 2005 inca mai era pe canalul Macin.
Datele tehnice ale navei au fost furnizate de domnul Constantin Cumpana si fac parte din cartea Amintiri despre o flota pierduta realizata in doua volume: Navele romanesti ale Dunarii si Marii si Voiaje neterminate, semnata de Constantin Cumpana si Corina Apostoleanu.
Fotografie anii 70 in portul Shoreham
Fotografia a fost preluata din web site-ul www.shipspotting.com si este publicata in scopuri educative in www.marinarii.ro conform termenilor si conditiilor sursei care detine toate drepturile .
The picture was taken from the web site www.shipspotting.com and it is published for educational purposes in www.marinarii.ro as stated on source terms and conditions that has all the rights .
Pentru a vizualiza fotografia in forma originala CLICK HERE to see the picture at source in original
Autor Fotografie ( www.shipspotting.com)Derek Bunker©
Fotografila a fost preluata de pe site-ul www.7seasvessels.com si este folosita in scop educativ, ne-comercial. Toate drepturile asupra acestor fotografii apartin utilizatorului Ole Ryolf din acest web site.
The above picture was taken from www.7seasvessels.com and is published for non comercial, educational purposes in marinarii.ro All rights for the above picture are credited to user Ole Ryolf in the www.7seasvessels.com web site
Pe canalul Macin ulterior 2000
Toti cei care au date suplimentare despre aceasta nava ,fotografii sunt invitati sa contribuie la dezvoltarea acestei pagini si inclusiv a Registrului Naval Virtual Roman ,puteti trimite materiale la adresa rnv@marinarii.ro sau comentati in partea de jos a paginii (trebuie sa fiti autentificat ca membru al www.marinarii.ro) .
Pagina actualizata 27 decembrie 2013 , Cristian Munteanu