




- Alexandru Iarca
- Constantin Papadopulo
- Teodora Angela Lefterescu
- Cristian Craciunoiu
- Constantin Preda
Nu exista evenimente pentru ziua de azi.
Vezi toate evenimentele
Trebuie sa fiti logat pentru a putea adauga un nou eveniment.


- 27.03.2019: Vineri 29 martie 2019 va avea loc la Galati expozitia de cartofilie si fotografie veche Pasagerele de odinioara. citeste mai mult
- 15 Jun 2015: A aparut Ghidul pentru supravietuirea pe mare - dedicat iubitorilor agrementului nautic citeste mai mult
- 08 Jun 2014: Lansarea albumelor „Mircea, voievodul velelor 1882-2014” si „Vizita ţarului Nicolae al II-lea la Constanţa 1-14 iunie 1914” citeste mai mult
- 21 Apr 2014: Pagina impingatorului Rovinari 19 a fost actualizata, auu fost introduse fotografii noi citeste mai mult

Vizualizeaza nava - Dimbovita (remorcher)
Data lansare: 1958 Categorie: Nave Fluviale Santier: Oltenita Companie: Navrom(1954-2001); Pronav Shipping Constanta(2001- prezent) |
Lungime: 32 m Latime: 5.80 m |
Scurt istoric
Remorcherul fluvial Dimbovita
MMSI 264162704
A fost construit in 1958 la SN Oltenita, numele original fiind George Enescu.
A apartinut Navrom. In 1999 ajunge in Santierul Naval Sulina. Din 2001 apartine Pronav Shipping Constanta si a fost transformat in impingator. A mai purtat numele Dunav 2 pana in 2014, iar din 2014 poarte numele Dunav 9.
Caracteristici nava, furnizate de catre dl. Jan Husca:
- propulsat de un motor SKL de 400 CP tip R6DV148 la 320 RPM, reversibil, fabricat in RDG. Acesta este cuplat direct la axul port-elice. Lansarea (pornirea) si inversarea sensului de rotire a motorului se face cu aer comprimat la 10 bar stocat in 2 butelii la presiuni de 30 bar fiecare, deservite fie de compresorul articulat pe motor fie de un electrocompresor.
- Tot pe motorul principal (de propulsie) este articulata si o pompa de sevicii generale.
- Elice cu pas fix, otel,in duza fixa.
- Comanda motorului se realizeaza local iar comenzile de pe puntea de comanda se dau prin telegraf.
- Carma este actionata manual din timonerie printr-un sistem de trote.
- Dotat cu un diesel -generator tip D110-UTB Brasov de 35 KWA(380V- 50 HZ).
- Viteza in mars expres (doar el singur): amonte 12 km/h,iar aval 16 km/h.
Fotografia a fost preluata de pe web site-ul www.via-donau.org si este utilizata in scopuri educative in www.marinarii.ro . Toate drepturile apartin www.via-donau.org .
The picture was taken from the web site www.via-donau.org and it is published for educational purposes in www.marinarii.ro . All rights are reserved to www.via-donau.org .
Fotografia a fost preluata de pe site-ul www.binnenschifferforum.de si este folosita in scop educativ, ne-comercial. Toate drepturile asupra acestor fotografii apartin utilizatorului ”Reinier D” din acest web site.
The above picture was taken from www.binnenschifferforum.de and is published for non comercial, educational purposes in marinarii.ro All rights for the above picture are credited to user ”Reinier D” in the www.binnenschifferforum.de web site
Localizare fotografie : Cristian Gregoretti
- informatii nava: Jan Husca, Paul Ionescu
Toti cei care au date suplimentare despre aceasta nava ,fotografii sunt invitati sa contribuie la dezvoltarea acestei pagini si inclusiv a Registrului Naval Virtual Roman ,puteti trimite materiale la adresa rnv@marinarii.ro sau comentati in partea de jos a paginii (trebuie sa fiti autentificat ca membru al www.marinarii.ro) .
Pagina actualizata 12 aprilie 2015 , Cristian Gregoretti